- 01 oktober 2020
- Door René Broeckaert
- | 4 min. leestijd
Onderhoudsproducten risicoloos en met toprendement verkopen
HAAL HET MEESTE UIT JE VERKOOPSGESPREK
De verkoop van onderhoudsproducten in de schoendetailhandel en bij de schoenherstellers krijgt vaak een stiefmoederlijke behandeling. Nochtans genereert de verkoop van die producten meer omzet, met een behoorlijke winstmarge, en draagt die bij tot de algemene klantentevredenheid. Er bestaan producten voor alle soorten materialen, de schoenen gaan langer mee, de consument is langer tevreden met zijn schoenen, en linkt dit positieve gevoel aan de winkel waar hij die aankocht. Dit leidt dan op zijn beurt tot een grotere klantentrouw.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PLUS artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer