Onderhoudsproducten risicoloos en met toprendement verkopen

HAAL HET MEESTE UIT JE VERKOOPSGESPREK

schoenpoets

De verkoop van onderhoudsproducten in de schoendetailhandel en bij de schoenherstellers krijgt vaak een stiefmoederlijke behandeling. Nochtans genereert de verkoop van die producten meer omzet, met een behoorlijke winstmarge, en draagt die bij tot de algemene klantentevredenheid. Er bestaan producten voor alle soorten materialen, de schoenen gaan langer mee, de consument is langer tevreden met zijn schoenen, en linkt dit positieve gevoel aan de winkel waar hij die aankocht. Dit leidt dan op zijn beurt tot een grotere klantentrouw.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.