In deze editie zetten we twee grote bewegingen in de retailwereld in de kijker. Enerzijds verandert AI razendsnel hoe klanten zoeken en kopen: ze verwachten geen eindeloze webshops meer, maar directe antwoorden. Anderzijds tonen ondernemers dat menselijkheid en nabijheid nog altijd scoren: het Belgische familieconcept KABINE verdubbelde in twee jaar tijd zijn omzet dankzij een doordachte strategie.
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur
AI verandert hoe klanten producten zoeken
Consumenten zoeken en kopen anders dan vroeger. In plaats van te googelen en zich door webshops te klikken, verwachten ze vandaag een direct antwoord van ChatGPT, Perplexity of Google AI Overview.
Verbruikt uw bedrijf meer dan 100.000 kWh per jaar? Mijnenergie.be helpt u om op maat gemaakte offertes te vergelijken en makkelijk te besparen. Ontdek de beste deal en verlaag uw energiefactuur vandaag nog.
Twee jaar na de strategische hertekening van het merk kan KABINE sterke groeicijfers voorleggen. Waar fast retail onder druk staat, bewijst dit Belgische familieconcept dat lokaal, duurzaam en warm wél werkt.
Orange Belgium, een belangrijke telecomspeler in België, vertrouwt op een wagenpark dat onder andere bestaat uit Ford-voertuigen. Van bestelwagens tot statutaire voertuigen, het wagenpark integreert geleidelijk elektrische modellen als onderdeel van een duurzame aanpak.
U komt toch ook naar het Symposium Technisch Onderwijs?
Directieleden, technische adviseurs, bedrijfsleiders en andere professionals geloven meer dan ooit in de kracht van samenwerking tussen onderwijs en industrie. Dat blijkt uit de grote interesse en talrijke inschrijvingen voor het Symposium Technisch Onderwijs.
Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.