Een goed winkeldesign maakt vandaag een verschil: het versterkt niet alleen de uitstraling van je zaak, maar zorgt ook voor een betere klantenervaring en meer koopbereidheid. Daarnaast kijken we met Ambiente Trends 26+ vooruit naar de manier waarop we in 2026 willen wonen, werken en leven.
Tom D'Halluin
Hoofdredacteur
De impact van winkeldesign op de klantbeleving
Het consumentenperspectief is steeds belangrijker binnen de retailsector. Daarom is het belangrijk om een goed winkeldesign te ontwerpen. Op die manier krijgen klanten een betere beleving waardoor hun winkelbeleving positiever ervaren wordt.
E-facturatie wordt verplicht in 2026 — wacht niet langer! Met Furoo ben je vandaag al klaar. Dit slimme alles-in-één platform maakt ondernemen makkelijker: maak offertes, volg projecten op, registreer tijd en beheer je voorraad in één klik. Volledig PEPPOL-compliant, gekoppeld aan je boekhouder en altijd up-to-date. Kies voor Furoo en ervaar hoe efficiënt ondernemen hoort te zijn.
Hoe willen we wonen, werken en leven? Met die vraag verschaft Ambiente Trends 26+ ons een blik op de toekomst van interieur en lifestyle. Van 6 tot 10 februari 2026 presenteert de internationale consumentengoederenbeurs ...
Begin oktober werd bij Trademart druk gediscussieerd over de toekomst van trends tijdens een levendig panelgesprek en daarna volgde ook de officiële lancering het eerste trendrapport: “Van Forecast tot For You Page.”
Onderwijs en bedrijfsleven als partners voor de toekomst
Senior Expert Onderwijs & Arbeidsmarkt Vickie Decocker toont op het Symposium Technisch Onderwijs hoe samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven de sleutel vormt tot levenslang leren.
Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.