DUIZEND HARTJES OM DE DETAILHANDEL TE ONDERSTEUNEN

Een online tsunami kan het tij doen keren

La Bottega zou de deuren sluiten. En dan toch niet, gelukkig maar... Het bleek een stunt van Unizo te zijn, om het ‘winkelhieren’ een boost te geven. Het nieuws sloeg in als een bom. En de reacties op de sociale media kwamen aan als een tsunami. Bij Unizo gingen ze voor een shockeffect. Dat was een must, want dan pas gaan mensen hun gedrag veranderen. De Winkelhier-campagne heeft emoties losgemaakt en dat is nog maar een begin, want deze actie wordt nog verder uitgebouwd. Zo kom je tot resultaten op lange termijn, net als de Bob-campagne.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.