11 december 2024 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

krachtig marketingtool
Fysieke folders blijven een van de krachtigste marketingtools voor retailers, zelfs in het digitale tijdperk. Uit recent onderzoek van bdmedia blijkt dat 77% van de Belgische consumenten aankopen doet op basis van folders.
Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
Professor Els Breugelmans (KU Leuven) was medeauteur van een studie waarbij een dynamisch model (een Dynamic Decision Support System model) werd ontwikkeld dat folders optimaliseert door middel van data-analyse en strategie.
Een van de grootste trends van dit moment is de vormeloze draagtas in formaat XXL. Transparantie is een belangrijk thema dit seizoen: opengewerkte modellen geven een ongegeneerd kijkje ín de tas.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.