- 08 augustus 2018
- | 5 min. leestijd
Trade Mart: voortaan vooral inspiratie voor uw eigen zaak
De bezoeker die vroeger naar Trade Mart Brussels kwam, deed dat na afspraak met een aantal exposanten. Hij kwam maar voor één reden: inkopen doen. Dat zal nu volledig veranderen. Dankzij de verbouwingen in de schoenen- en lederwarenafdeling en een gloednieuw concept kan de focus verschuiven naar 'beleving'. De retailers ontdekken zo eens andere merken. Niet onbelangrijk, want daar wrong de schoen. Vandaag moeten ze zich steeds meer heruitvinden en onderscheiden van ketens en e-commerceplatformen. Dat kan door een diversifiëring van het aanbod en de derde editie van Walk & Watch helpt hen daarbij.
Dit is een premium artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PREMIUM artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.