Generatie Z kiest fysieke winkel  

Generatie Z kiest fysieke winkel

Generatie Z kiest fysieke winkel “De laatste geweldige ervaring is hun nieuwe verwachting." Uit een onderzoek bij meer dan 15.000 consumenten tussen de 13 en 21 jaar in zestien landen blijkt dat 66% van de jonge consumenten het meest in een fysieke winkel shopt. Daarnaast komt nog eens 31 procent van generatie Z zo nu en dan in de winkel. Dat betekent dat 98 procent van deze groep fysiek winkelt. Deze jonge consumenten zijn volgens de onderzoekers voor retailers belangrijk, omdat ze toegang hebben tot 44 miljard dollar aan koopkracht. Driekwart geeft aan dat ze elke maand meer dan de helft van het geld dat beschikbaar komt uitgeven. Generatie Z groeit tot 2020 uit tot een omvang van 2,6 miljard consumenten wereldwijd. Om deze ‘altijd verbonden, op mobiel gerichte’ groep aan te spreken, moeten retailers volgens de studie ‘een interactieve betrokkenheid rond hun merk creëren’. “Generatie Z verwacht dat technologie intuïtief, relevant en aantrekkelijk is”, zegt Steve ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.