Rondetafelgesprek: merkenpolitiek in de schoendetailhandel

Om goed te kunnen verkopen, moet je in de eerste plaats goed inkopen. Dat is de basisregel voor alle handelszaken, en voor de schoendetailhandel in het bijzonder. Het gaat hier om collecties en artikelen, die nauw aan de mode gebonden zijn, en die minstens tweemaal per jaar moeten worden hernieuwd. Goed inkopen vergt dan ook een goede voorbereiding, kennis van het aanbod op de markt en van de eigen klanten, rekening houdend met de concurrentie, de winstmarges en het ontdekken van nieuwe merken. Shoes Magazine sprak hierover met een panel van experten uit de schoenenretail.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.