Juwelen & sieraden Partnercontent

Trademart lanceert nieuw seizoen van “Every brand has a story”

Vier inspirerende fashionmerken

Trademart Every brand has a story

Na het succes van de eerste editie, brengt Trademart een nieuw hoofdstuk van de campagne “Every brand has a story”. Vier merken uit het Fashion & Accessories & go-departement krijgen een podium: Just Woman by Matteo, Miss Terre, C.T.N Collection en BE Jewels. De campagne laat zien dat fashion met karakter verkoopt – en dat achter elk sterk merk een verhaal schuilt dat het verschil maakt.

“Fashion met karakter verkoopt. Wij brengen merkverhalen tot leven, zodat retailers kunnen bouwen aan een aanbod waar ze trots op zijn. Het gaat niet alleen om wat mooi is, maar ook om wat klopt,” aldus Trademart.

VIDEO: Bekijk de verhalen en laat je inspireren

Vier verhalen, vier visies

BE Jewels

Elke, Founder
“Alle designs van onze collecties teken ik zelf. Ze zijn exclusief verkrijgbaar bij BE Jewels.”

Producten: nikkelvrije sieraden
Stijl: BE Jewels (tijdloos), BABEZA (trendsettend, opvallende kleuren), Stainless Steel

Miss Terre

Miss Terre - Helena, Fashion stylist & designer
“Miss-Terre inspireert elke vrouw om haar eigen stijl te ontdekken, met eerlijke prijzen en respect voor mens en milieu.”

Producten: fashion accessoires zoals handtassen, sjaals, riemen & juwelen
Stijl: Bohème chique – vrijheid en nonchalance gecombineerd met elegantie en luxe

Just Woman y Matteo

Just Woman by Matteo - Tania, Collection Manager
“Onze voorraad wordt driemaal per week vernieuwd en aangevuld met de nieuwste must-haves en bestsellers!”

Producten: trendy damescollecties van blouses tot kleedjes
Stijl: Casual chique met karakter voor een jong publiek

CTN Collection

CTN Collection - Seren & Sefer, Fashion Stylist & CEO
“Wij bieden onze klanten unieke kledingstukken die uitsluitend bij ons te vinden zijn.”

Producten: dameskleding, juwelen en handtassen volgens de laatste trends
Stijl: vernieuwend en onderscheidend, eigen ontwerpen
Inspiratie en connectie voor retailers

De campagne richt zich op fashionretailers die hun aanbod willen versterken met merken die een authentiek verhaal en karakter hebben. De korte videoportretten op de campagnelandingspagina geven een kijkje achter de schermen en laten zien wat elk merk uniek maakt.

Over Trademart
Trademart is het grootste B2B-inkoopcentrum van Europa en biedt toegang tot +1.500 merken in fashion, home & living, baby & kids en meer. Dankzij de combinatie van inspiratie, beleving en efficiënt inkopen is Trademart dé ontmoetingsplek voor professionals uit de retailsector.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
company corner

TRADE MART BRUSSELS

ATOMIUMSQUARE 1 - PB 211, BRUSSEL 1020Meer info
Beurzen

Gerelateerde artikels

Trade mart brussels: één plek voor heel veel inspiratie

Tijden veranderen, Trade Mart Brussels ook. Een aantal lezers zijn al mee op de kar van de vernieuwing gesprongen. Voor de anderen kan de afdeling Shoes & Leather een handje toesteken. Bij een bezoek aan Walk & Match bijvoorbeeld leert u meer dan 600 merken kennen, en tijdens het event Walk & Watch ontdekt u, naast de nieuwe collecties, ook wat de afdeling Fashion & Accessories voor u kan betekenen. Want verder kijken dan de eigen sector is de boodschap.

Trade Mart Brussels: één enkele plek met achthonderd merken

Innoveren is het sleutelwoord. Wie het niet doet, blijft hangen. Dat geldt ook voor Trade Mart Brussels. De lezer die de tweede helft van 2018 een bezoek bracht aan de afdeling Schoenen en Lederwaren, kon de positieve impact van de eerste vernieuwingen al ondervinden. Ook de showrooms innoveren volop. En de hande­laar? Die kan dat elk seizoen opnieuw door zijn collectie in vraag te stellen en eventueel aan te passen. Trade Mart Brussels nodigt elke lezer uit om rond te dwalen in de vernieuwde afdeling en inspiratie op te doen bij de 800 merken.

Een nieuwe dynamiek voor de schoenensector

De internationale schoenensector is in volle evolutie. Niet alleen het inkoopgedrag van de retail en de distributie, maar ook het aanbod is de laatste jaren sterk geëvolueerd. De internationale schoenenvakbeurzen staan onder druk, de kalenders worden aangepast. Zelfs de GDS heeft haar laatste editie gekend in maart 2017. Ook Trade Mart Brussels is in volle beweging. Eind 2016 nam Lies Vandiest de taak op haar schouders om de schoenensector binnen Trade Mart Brussels te dynamiseren. In een gesprek met Guy Stevens, Lies Vandiest en Tomas Verhoeven krijgen we een eerste blik op hun plannen.

Bezoekers en exposanten positief over vernieuwde Trade Mart

Als u dit leest, hebt u waarschijnlijk de vernieuwde schoenen- en lederwarenafdeling op de B-verdieping van Trade Mart Brussels al eens bezocht. Inderdaad, het eerste deel van de verbouwingen is achter de rug. Het bedrijf is volop bezig het gebouw aan te passen aan de normen van vandaag. Tomas Verhoeven, marketingmanager: “We willen dat de bezoeker er inspiratie kan opdoen voor zijn eigen zaak, zelfs bij merken die hij nog niet kent. De boodschap blijft: als een winkel zich wil onderscheiden van zijn concurrenten, heeft die er alle belang bij te durven differentiëren. Misschien vragen de klanten wel om andere merken of types schoenen."

Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine