- 15 mei 2018
Caprice gaat naar de Chinese markt
Caprice gaat naar de Chinese markt Via internetgigant Alibaba De Duitse schoenenfabrikant Caprice biedt zijn schoenen nu ook in China aan. Na maanden van succesvolle testen heeft 'Tmall' het Duitse merk gelanceerd op hun site. Als onderdeel van de Alibaba Group is 'Tmall' een van de grootste e-commerce websites wereldwijd voor merkproducten. Jürgen Cölsch, CEO van Caprice, bezocht het hoofdkantoor van de internetgigant in Hangzhou voor de officiële lancering. "Er zijn meer dan 800 miljoen internetgebruikers in China. Met het modeplatform van Alibaba hebben we de beste manier gevonden om onze producten beschikbaar te maken voor het land."
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.