- 12 januari 2017
Shoecial Media
Shoecial Media Op maat gemaakte communicatie Shoecial Media verzorgt sociale media voor schoenwinkeliers. H is een initiatief van Spoormakers. "Na jarenlang samen met zijn vrouw Francy schoenen te hebben verkocht van de merken Footnotes en Giorgio heeft Tom Spoormakers een aantal jaren geleden Dayenne Vos aangetrokken voor verdere expansie. Met haar achtergrond in marketing en communicatie viel het haar al snel op dat er op het gebied van social media veel winst te behalen valt voor de schoenwinkelier. Na een gezellige brainstorm werd Shoecial media geboren, een manier om winkeliers bij te staan in de wereld van social media." Op maat gemaakt "Sinds de introductie afgelopen september hebben we al voor diverse klanten mooie websites ontwikkeld en creƫren we hun Facebookposts en nieuwsbrieven. Bij ons geen standaard berichten, maar op maat gemaakte communicatie die past bij uw winkel. Wij bedenken unieke Facebookposts en kunnen zelfs passende events voor in uw winkel ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.