- 29 november 2017
- | 4 min. leestijd
Verander om de zes jaar de kleuren in uw zaak
Schoenenwinkels springen zuinig om met kleur. De uitbaatster van het Parijse Jimmy Choo formuleerde het zo: “Het interieur moet stijlvol en chique aanvoelen, maar ons product, de schoen, staat altijd centraal. The product is the hero. Om het goed tot zijn recht te laten komen, moet de achtergrond niet te dominant worden. We gebruiken daarom tijdloze kleuren en kwaliteitsvolle materialen.“ Toch is niet alles wit in schoenenland. De kleuren aan de wanden zijn wel degelijk trendgevoelig. De meeste schoenenzaken vernieuwen ook regelmatig het interieur. Om de vier à zes jaar lijkt de norm te zijn.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.