MICAM 2021: CREATIVITEIT EN NIEUW IMAGO

De MICAM Milano heeft zichzelf heruitgevonden met ironie en verbeelding, mede dankzij de medewerking van ITA, Italië’s Ministerie van Economische Ontwikkeling.
2020 ICMA AWARD
De reclamecampagne van de MICAM staat in het teken van MICAM in Wonderland, en won de gouden medaille van het ICMA International Creative Media Award 2020 voor het beste project in 2020. Het idee dat startte in februari 2020, is opgebouwd rond het meest universeel gekende sprookje.
Tijdens de 1e editie, in februari 2020, werd het centraal personage uitgebeeld in een kamer, met details uit het sprookje zoals 'Eat me'-koekjes en 'Drink me'-flessen.
In september 2020 gebeurde alles buiten met Alice die thee dronk samen met een wit konijn.
En nu, in de 3e editie van maart, zit Alice in een grote tuin waar ze witte rozen rood moet schilderen, in opdracht van haar koningin.

DIGITALE SHOW IN FEBRUARI
De MICAM Milano Digital Show, een digital b2b-platform dat gelanceerd werd in september 2020, komt dit voorjaar terug met nieuwe online formules om de gehele industrie te steunen. Dit jaar is deze show online van 22 februari tot 22 april 2021. Bezoekers zullen kunnen communiceren met de verschillende merken, nieuwe contacten leggen en hun inkopen voorbereiden. Meer info op milano.themicam.com

VERNIEUWING
In Paviljoen 1 stelt Micam een uitgebreide agenda voor met evenementen en belangrijke sprekers die het zullen hebben over vier thema’s: Kunst, Mode, Erfgoed & Toekomst; Trends en Materialen; Duurzaamheid; Toekomst van de Retail. Meer info op https://micamx.themicam.com/.
VIA ALBERTO RIVA VILLASANTA 3
20145 MILAAN
00390/243.82.91
segreteria@micamonline.com
www.themicam.com

