Carlo Bollen verlaat Acco Brands Esselte

Nieuwe uitdagingen loeren om de hoek

Jean Carlos Bollen, beter bekend als Carlo heeft besloten om Acco Brands Esselte in een goede verstandhouding te verlaten en zijn carrière op een andere manier vorm te gaan geven. Hij begon in 1977 als Key Account Manager B2B in de industrue van kantoorartikelen. Na 19 jaar bij zijn eerste werkgever werd het tijd voor een nieuwe uitdaging nadat hij door Samko in Zele, wat later Ahrend werd, gevraagd werd de inkoopafdeling te herstructureren. Hij werkte een jaar in Duitsland, en veel vanuit Nederland. In 2001 werd hij eindverantwoordelijkheid voor de Europese inkoop- en procurementafdeling van EOSA, het partnership dat Ahrend had gesticht. Carlo begeleidde ondertussen als Project Manager Ahrend naar het ISO 9001 certificaat. In 2005 kocht Lyreco Ahrend en werd hij Europees Category Manager. 12 jaar geleden vroeg Esselte hem om het commerciële leiderschap voor België en Luxemburg en later voor Benelux op zich te nemen. Bij de branchevereniging Bosta was hij initiatienemer om de branche naar duurzaamheid en circulariteit te gidsen. Goede contacten bij grote bedrijven en de overheden gaven de inspiratie om het succesvolle www.responsible-office.be op te richten. Ook aan de Bosta GFK benchmarking werkte hij als commissielid en voorzitter van de commissie mee.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine