retailers blikken vooruit op 2022

persoonlijke klantrelatie verder versterken dankzij technologie

Ecoscore Colruyt Group
Jo Willemyns: "We willen een echte persoonlijke assistent worden voor de klant"

De door de retailers voorspelde trends voor 2022 tekenen zich af in het licht van evoluties tijdens de coronapandemie. Er zal nog meer online besteld worden, klanten stellen hogere eisen op het vlak van milieu en duurzaamheid en lokale producten winnen verder aan belang. De consument probeert bewuster gezond te eten en houdt nutriscores scherp in het oog. Op technologisch vlak wordt er stevig gesleuteld aan (ver)nieuw(d)e apps.

Meer weten over

WINKELINRICHTING
Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.