Alle paper products stijgen in waarde

Verkleinen van de ecologische voetafdruk staat bovenaan het prioriteitenlijstje

De Belgische paper products markt – met toiletpapier, keukenpapier en paper tissues – is goed voor meer dan 300 miljoen euro in waarde en kent nog steeds groei. Bovendien levert ze degelijke marges op voor de winkeliers. Maar om nog meer uit het papieren schap te halen, legden we ons oor te luisteren bij de drie belangrijkste spelers op de Belgische markt. Zij geven hun visie op de drie categorieën, belichten hun belangrijkste innovaties en kaarten de belangrijkste trends aan. En wat blijkt? Allemaal halen ze dezelfde ontwikkelingen aan, met het verkleinen van de ecologische voetafdruk helemaal bovenaan het prioriteitenlijstje.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.