ZO SPREEK JE DE SHOPPER AAN MET BABYPRODUCTEN

Loyaltyprogramma's en innovaties binden de shopper aan het merk en de winkel

Babyshoppers vormen een belangrijke doelgroep voor de retailer. Uit cijfers blijkt immers dat gezinnen met kinderen ruim 10% meer besteden in de winkel dan de gemiddelde klant. Bovendien bezoeken jonge ouders minder verschillende supermarkten, dus de opbouw van loyaliteit voor de toekomst begint hier. In dit artikel gaan we samen met enkele belangrijke spelers uit de markt na hoe we de babycare shopper optimaal kunnen aanspreken. Instore positionering, aanbod, promotie, marketing en communicatie komen daarbij aan bod.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.