Gekozen Product van het Jaar 2019

Voor deze editie werden 36 producten door meer dan 5.000 consument getest en goedgekeurd

Op 19 februari maakte ‘Gekozen Product van het Jaar’ al voor de elfde keer de winnende innovaties bekend die de Belgische consument wisten te overtuigen. Voor deze editie werden 36 producten door meer dan 5.000 consument getest en goedgekeurd. Heel 2019 lang mogen de winnende producten het beroemde rode logo dragen op hun verpakking of in hun reclameboodschappen. Dat schenkt hun een grotere zichtbaarheid en het is inmiddels bewezen dat het logo ook hun verkoop doet toenemen. 76% van de Belgen verkiest immers een product met het logo boven een product zonder.

Ontdek hier de winnende innovaties

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.