Carrefour opent moderne winkel in Zemst

Uniek winkelconcept zet in op winkelervaring en duurzaamheid

De derde vestiging van Carrefour zet de nieuwe Hypermarkt formule van de vorige winkels verder. In januari 2016 gingen de grote verbouwingswerken in Zemst van start. De winkeloppervlakte werd uitgebreid met 2.000 m², waardoor de klant voortaan kan winkelen op 8.500 m². Ook het bestaande deel van het gebouw werd onder handen genomen, waarbij aandacht besteed werd aan ecologie. De klant heeft niet langer het gevoel in een hypermarkt rond te lopen, maar lijkt van de ene naar de andere gespecialiseerde winkel te gaan. Alle artikelen staan per thema ingedeeld. In Zemst zet Carrefour bovendien digitale mogelijkheden in om het leven van de klant eenvoudiger te maken, hem een moderne winkelervaring te laten beleven en toch de warme uitstraling van de winkel te behouden en het uitgebreide assortiment te vergroten. Zo beschikt de klant bijvoorbeeld over interactieve schermen om cd’s te beluisteren en dvd’s/blu rays te scannen en de trailers van films te bekijken. Een andere toepassing is een digitale passpiegel om alle kleding te bekijken en te delen met vrienden op sociale media. Carrefour besteedt ook aandacht aan het milieu. Zo werden papieren affiches vervangen door meer dan 80 schermen, werden vloeren en plafond goed geïsoleerd, is de winkel voorzien van full led verlichting … Bekijk hier de video's van de eerste hypermarkt van Carrefour die deze transformatie onderging.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.