- 09 mei 2017
- | Bron: Retail Professionals
79% online shoppers kiest thuislevering
79% online shoppers kiest thuislevering Belgische e-shopper wenst flexibele en gratis levering Het thuisadres is voor 79% van de Belgische online shoppers nog steeds de favoriete afleverlocatie. Maar omdat Belgische e-shoppers vaak te laat thuis zijn om hun pakket te ontvangen, verwachtten ze flexibiliteit op het vlak van de levering. Via Predict krijgen DPD-ontvangers informatie over de geplande levering via live-tracking tot op één uur nauwkeurig. Als niemand thuis is, kan de ontvanger het levertijdstip en de locatie wijzigen waarbij keuze is tussen volgende vier mogelijkheden: 'safe place' (levering in garage, brievenbus, tuin …), ander adres, pickup parcelshop of zo dicht mogelijk bij thuisadres. Naast flexibiliteit geven Belgische online shoppers ook aan dat gratis leveringen en retourzendingen zeer belangrijk zijn. Voor 91% van die shoppers zouden gratis verzendingen een evidentie moeten zijn. 90% wil een besteld product gratis kunnen terugzenden wanneer deze niet ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.