Carrefour lanceert maaltijdbox

Na succesvolle testperiode nu lancering

Na de positieve test in oktober 2016 lanceert Carrefour nu officieel (vanaf 3 maart 2017) haar maaltijdbox: de Simply You Box. Hiermee is Carrefour de eerste retailer met een maaltijdbox op de Belgische markt. Verse Belgische, seizoensgebonden en kwalitatieve ingrediënten zijn kernwoorden van de maaltijdbox. Bij de samenstelling van de nieuwe recepten wordt rekening gehouden met de bemerkingen van klanten en laat Carrefour de klant zijn maaltijdbox sneller in 85 winkels afhalen Op maandag 13 maart 2017 zal de klant de eerste Simply You Box kunnen afhalen.

Elke week keuze uit 9 recepten:
– 3 klassieke gerechten
– 3 familievriendelijke gerechten
– 3 vegetarische gerechten

Elke maaltijd zal een maximale bereidingstijd van 30 minuten hebben. De box is beschikbaar voor 2 of 4 personen en is ook voorzien van een handige fiche waarop het recept stap voor stap staat uitgelegd. Bovendien is er ook een begeleidende video voorzien die makkelijk met de QR-code op de fiche op te halen is.

Bestellen kan hij vóór woensdag 23u59 om zijn Simply You Box de volgende maandag op te halen. De prijs bedraagt €40 voor 3 maaltijden voor 2 personen (dus €6,67 per maaltijd) of €60 voor 3 maaltijden voor 4 personen (€5 per maaltijd). In tegenstelling tot heel wat andere maaltijdboxen is de Simply You Box geen abonnement en is er geen minimale verplichte periode vereist. Als kers op de taart geeft Carrefour een korting van €10 op de eerste bestelling.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Trademart lanceert nieuw seizoen van “Every brand has a story”

Na het succes van de eerste editie, brengt Trademart een nieuw hoofdstuk van de campagne “Every brand has a story”. Vier merken uit het Fashion & Accessories &go-departement krijgen een podium: Just Woman by Matteo, Miss Terre, C.T.N Collection en BE Jewels

Xsensible SS26: innovatief comfort, stijlvol vernieuwd

Voor voorjaar/zomer 2026 presenteert Xsensible een collectie die perfect aansluit bij de vraag naar stijlvolle schoenen die uitblinken in comfort. Innovatieve designs en hoogwaardige materialen vormen opnieuw de basis van een veelzijdig aanbod, geschikt voor elk moment.

Carrefour Market Waasmunster scoort met klantvriendelijkheid

Maxim Van Hulle (26), zelfstandige uitbater van een Carrefour Market in Waasmunster, mag zich gedurende één jaar 'Retail Ambassadeur' en 'beste retail manager' noemen. Tijdens de gala-avond op 27 november in San Marco Village (Schelle) bleek dat hij met zijn Carrefour Market de hoogste score had behaald op het vlak van klantvriendelijkheid. Hij sleepte zo de Hospitality Award in de categorie retail in de wacht. Het resultaat van doorgedreven inspanningen om klanten te werven en te houden, en dit in moeilijke omstandigheden, namelijk aanslepende wegenwerken.

Financiële prikkels driver voor duurzame verpakking

Tijdens het evenement 'Reshaping Retail' presenteerde het expertisenetwerk voor communicatie, media en design van de Arteveldehogeschool zijn onderzoeksresultaten over duurzame verpakkingen.

Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine