Sociale media, de winkels van nu  

Sociale media, de winkels van nu

Sociale media, de winkels van nu De recente shoptendensen van de consument. Promoties, beschikbaarheid en snelle en gratis verzending motiveren ons koopgedrag gedurende de eindejaarsperiode. Daarom is online shoppen zo aanlokkelijk. Dit blijkt uit een onderzoek van Salesforce naar het winkelgedrag van de consument. Salesforce voorspelt dat de digitale omzet dit najaar nog meer zal stijgen en over de hele wereld ongeveer 768 miljard dollar zal bedragen. 57% van de Belgen zou tijdens de decembermaand via hun app shoppen. De verkopers moeten zich daarop dus voorbereiden. Daarnaast is de winkelervaring doorheen de jaren veranderd door de digitaliteit. 82% van de Belgen doet omnichannel aankopen, wat wil zeggen dat ze kopen bij winkels die retailers, merken en online webshops combineren. Bovendien wordt het koopgedrag nog meer gestimuleerd wanneer de consument zich uniek en begrepen voelt. Een persoonlijke vertrouwensrelatie opbouwen met de klant aan de hand van speciale ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.