Retail trendwatchers voorspellen een phigital tijdperk

Digitale snufjes moeten aanvulling worden van de fysieke winkel, geen vervanging

“Technologie moet gebruikt worden om de gevoelservaring in de winkel te verbeteren en niet zomaar zonder doel of voor the sake of it”, aldus Giuseppe Stigliano, CEO van Wunderman Thompson Italy, het wereldwijd gerenommeerde reclamebureau. Tijdens schoenenvakbeurs Micam Milano 2020 gaf hij samen met collega-retailexperts Michael Ferraro (Fashion Institute of Technology) en Lutz Walter (European Technology Platform for the Future of Textiles and Clothing) een uiteenzetting over de invloed van het digitale tijdperk en gunde hij ons een blik op het retaillandschap van de toekomst. Die wordt phigital: physical shops blijven bestaan, maar worden verbeterd met digitale upgrades en functies.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.