Online magazines

05 mei 2021 Vakinformatie voor de schoenenbranche

Cara rosa maakt komaf met pijn in mooie hakken
Olivia maakt het haar doel te bewijzen dat comfort elegantie niet per se moet uitsluiten. Daarvoor werkt ze samen met een zolenproducent en importeert ze sneaker­materialen uit Amerika naar Italië voor de productie van haar hakken. 

Melissa Himpe
Bladmanager
 
Olivia Couvreur lanceerde op 6 maart 2019 haar schoenencollectie Cara Rosa. Naarmate de liefde voor het label groeide onder haar klanten, deed de nood aan een fysieke winkel zich opdringen. Zo richtte ze een klein stukje Italië in hartje Kortrijk in.
Het oubollige imago dat lang rond dit segment hing, is vandaag de dag volledig weggeblazen. In de plaats zien we schoenen volledig in lijn met wat de consument verwacht, namelijk trendy must-haves die de algemene modetrends volgen.
Tinneke De Kimpe weet als geen ander hoe het is om schoenen buiten de doorsnee matenrange te moeten zoeken. “Vanuit die frustratie is het concept voor mijn winkel Louise Schoenen gegroeid. Ik wou een winkel waar alle schoenen verkrijgbaar zijn van maat 36 tot 44."
Zooltjes worden gekocht om diverse redenen, maar één iets staat voorop: de consument van vandaag is op zoek naar extra comfort. Hij is dan ook bereid daar wat dieper voor in de buidel te tasten.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.