Online magazines

02 december 2020 Vakinformatie voor de schoenenbranche

Zo creëert u off- en online beleving voor uw klanten
Zorg voor een sterk omnichannelverhaal en probeer jouw merk aan de hand van alle touchpoints over te brengen naar jouw klant. Het is op deze manier dat je de klant prikkelt en als het ware goesting geeft om bij jou te komen winkelen. 

Melissa Himpe
Bladmanager
Winkelbeleving zal deels heruitgevonden moeten worden. Het Retail Design Lab zette hiervoor enkele tips op een rij en die delen ze graag.
Het oubollige imago dat lang rond dit segment hing, is vandaag de dag volledig weggeblazen. In de plaats zien we schoenen volledig in lijn met wat de consument verwacht, namelijk trendy must-haves die de algemene modetrends volgen.
Zooltjes worden gekocht om diverse redenen, maar één iets staat voorop: de consument van vandaag is op zoek naar extra comfort. Hij is dan ook bereid daar wat dieper voor in de buidel te tasten.
Bekijk zeker eens uw huurcontract voor uw vuilvangmatten.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.