Online magazines

28 oktober 2020 Vakinformatie voor de schoenenbranche

Schoenwinkeliers halen tot 29% van de totaalomzet uit supplementaire business
29% van de totaalomzet halen schoenwinkeliers gemiddeld uit hun supplementaire business. Dat het uitbreiden van het aanbod werkt, is dus een filosofie die ondernemers binnen de schoenenbranche al langer dan vandaag begrepen hebben. 

Melissa Himpe
Bladmanager
De afgelopen weken voerden we een anoniem onderzoek uit om na te gaan hoe de schoenwinkelier inspeelt op supplementaire business. We constateren dat dat nieuwe producten hun intrede maken – zelfs juwelen en parfum zijn reeds verkrijgbaar.
Bescherm uw collega's en uzelf en ga corona-safe de baan op met de VANSCREEN screen-folie.
We hebben ons oor te luisteren gelegd bij een aantal organisaties die de belangen van de middenstand verdedigen, met de vraag welke acties kunnen worden ondernomen om in deze omstandigheden het tij zo goed mogelijk te keren.
In deze tutorial licht Katelijn Quartier van het Retail Design Lab toe hoe u zich als handelaar via uw winkel kunt onderscheiden om top of mind te blijven bij de consument.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.