- 29 november 2017
- | 5 min. leestijd
- | Bron: Argus
Verandering is de enige constante
Steeds mee evolueren met het consumentengedrag gedurende iets meer dan honderd jaar. Dat verklaart het blijvende succes van Mafrans. Wat ooit begon als een winkel in landbouwgerei, is nu een echte belevingswinkel van maar liefst 750 m². Ook voor Kookhuys Mafrans zijn het spannende tijden door de digitale innovaties en evoluties. Een webshop lanceren en de social media verkennen staan op de planning. “Je krijgt maar een keer de kans om een goede eerste indruk te maken, dus we willen het meteen goed aanpakken", aldus Vital Mafrans.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.