Frans Muller Benelux wint Gouden Schoen 2019
Voor het eerst gaat de prijs niet naar een schoenenmerk
De Gouden Schoen 2019 is op 2 maart 2020 uitgereikt aan Frans Muller Benelux, totaalleverancier van schoenverzorging, inlegzolen en accessoires. Voor het eerst is het geen schoenenmerk dat aan de haal ging met de prijs, tot ieders verrassing. “Indirect zijn wij de hele dag bezig met schoenen, maar als niet-schoenleverancier vind ik het een enorme eer dat wij deze prijs hebben gewonnen”, aldus Rutger Muller. De Gouden Schoen is een prestigieuze prijs die wordt toegekend door de leden van ANWR-Garant.
Frans Muller Benelux doet al het mogelijke om haar klanten succesvol te laten zijn en de bijverkoop en het bonbedrag een boost te geven. Zo ondersteunt ze haar klanten zeer actief met het delen van kennis d.m.v. verkooptrainingen, de onlinekennistool Shoecare Academy en het inspiratieplatform SHOEmusthaves.nl. Ook ondersteunt Frans Muller instore-events met marketingtools, zoals de schoenpoetsexpert James met zijn poetsstoel of Vespacar.
In 2019 heeft de totaalleverancier zich aangesloten bij MVO Nederland. Op deze manier proberen ze een steentje bij te dragen aan het milieu en met hun artikelen de schoenenbranche duurzamer te maken.
