Acco Brands vertaalt trends naar oplossingen voor de consument
En creërt zo een toegevoegde waarde
Tegenwoordig is iedereen steeds veeleisender en is gewoon goed niet meer goed genoeg. Als marktleider in vele productcategorieën, is het onze ambitie om wereldklasse te worden in alles wat wij doen. Bijvoorbeeld door te anticiperen op trends door deze in oplossingen voor consumenten met toegevoegde waarde om te zetten zoals de kleurrijke Leitz WOW serie. Of door de nieuwe standaard van technische innovatie te bepalen op de markt, zoals aangetoond met de Rexel Auto Feed papiervernietigers.
Wij zoeken altijd naar nieuwe en betere manieren om dingen te doen. De nieuwe GBC Foton 30 automatische lamineermachine is daar ons meest recente voorbeeld van. Al onze merken worden op de markt gebracht met krachtige, inspirerende en op de consument gerichte communicatie en boodschappen die emotionele verbinding creëren.
En wij doen dit voor u - onze klanten - met sterke, betrouwbare en gewilde merken die een uitgebreide range producten aanbieden die tegemoet komen aan al uw individuele behoeften en voorkeuren, waar u ook werkt - thuis, op kantoor of onderweg. Met innovaties in design en functionaliteit die uw werkend leven aangenamer en tegelijkertijd productiever maken.
Dit alles doen we zonder de vermindering van onze ecologische voetafdruk uit het oog te verliezen. We investeren volop in het onderzoeken van onze impact op het milieu en in het bedenken van manieren waarop we de impact van onze producten en de verpakkingen kunnen verminderen. Bij ACCO Brands geloven we er sterk in dat de beste manier om onze ecologische afdruk te verminderen is door kwalitatieve producten te produceren die lang meegaan. Waar we kunnen, maken we gebruik van gerecycleerd materiaal bij onze productie. Indien dit niet mogelijk is, streven we ernaar verantwoordelijke grondstoffen te gebruiken. Hiervoor maken we gebruik van certificaten en labels zoals het FCS ® label en het Blue Angel label.
Dus ontdek en geniet van onze producten!
