Speel in op emoties Een beeld zegt meer dan duizend woorden. We laten ons dagelijks inspireren door plaatjes en esthetica. Mooie foto's wekken emoties op en doen wat met onze gemoedstoestand. Als ondernemer in de modesector kun je bovendien niet altijd een verhaal in woorden onderbrengen. Hoe overtuig je de klant om een handtas of een paar schoenen te kopen? Hier kan Instagram als de ideale tool gebruikt worden en ingezet worden als een virtuele etalage. Doet u het al?
SCHOENONTWERPSTER CARO PEIRS BEWIJST DAT HET ANDERS KAN
Caro Peirs ontmoet ons in Koek & Ei, een lunchcafé met (h)eerlijk eten. Heel typerend voor Caro, zo blijkt, want eerlijk ondernemen zit bij haar in het bloed. Met haar gloednieuwe merk Tropas wil ze op een maatschappelijk verantwoorde manier stijlvolle schoenen maken met een zo klein mogelijke impact op het milieu. Volledig artikel lezen
How to: Instagram als klantenlokmiddel gebruiken
De modesector voelt vandaag, meer dan ooit, hoe belangrijk het is om klanten te boeien en te lokken met inspirerende looks en kledingstukken in de nieuwe collectie. Volledig artikel lezen
SCHOENEN TORFS BESTE WERKGEVER EUROPA
Nadat Schoenen Torfs voor de zesde jaar op rij de verkiezing van de beste werkgever in België bij de grote bedrijven, mag de schoenenketen zichzelf nu ook de beste werkgever van Europa bij grote bedrijven en organisaties noemen. Lees meer
GEEN STANDAARD AANBOD IN NIEUW SCHOENENPARADIJS
Bij het binnenkomen van de nieuwe winkel Arcade in Torhout, valt het meteen op dat het niet zomaar een schoenenwinkel is. Het is een waar schoenenparadijs voor mannen en vrouwen. Volledig artikel lezen
Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.