- 25 januari 2017
- | 4 min. leestijd
Sneakers worden gevestigde waarde
Sneakers zijn niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Volgens velen zijn ze dan ook een gevestigde waarde geworden. Toch is het hoogtepunt in de hype en de verkoop al gebeurd. De consument is bereid om er een mooie som voor op tafel te leggen, een bewijs dat ze de sneaker als een volwaardige schoen zien. Het succes is te verklaren door het grote comfort dat ze met zich meedragen, en het feit dat ze met elke outfit gecombineerd kunnen worden. Naast de echte sneakermerken bieden ook de traditionele schoenenmerken iets gekledere sneakers aan. Lees hier het volledige artikel.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.