Caprice gaat naar de Chinese markt  

Caprice gaat naar de Chinese markt

Caprice gaat naar de Chinese markt Via internetgigant Alibaba De Duitse schoenenfabrikant Caprice biedt zijn schoenen nu ook in China aan. Na maanden van succesvolle testen heeft 'Tmall' het Duitse merk gelanceerd op hun site. Als onderdeel van de Alibaba Group is 'Tmall' een van de grootste e-commerce websites wereldwijd voor merkproducten. Jürgen Cölsch, CEO van Caprice, bezocht het hoofdkantoor van de internetgigant in Hangzhou voor de officiële lancering. "Er zijn meer dan 800 miljoen internetgebruikers in China. Met het modeplatform van Alibaba hebben we de beste manier gevonden om onze producten beschikbaar te maken voor het land."

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.