Weekend van de klant succes  

Weekend van de klant succes

Weekend van de klant succes Eerste editie weekend van de klant groot succes Unizo en Comeos organiseerden voor de eerste keer het 'Weekend van de klant'. Een eerste editie die meteen een schot in de roos was. Tal van mensen werden het hele weekend door naar de winkels gelokt. Ondanks het wisselvallige weer, was het erg druk in de meeste winkelstraten. Het Weekend van de Klant is een samensmelting van de Dag van de Klant (Unizo) en Sunday Shopday van Comeos. Heel wat steden en gemeenten namen op actieve wijze deel en tienduizenden winkels bleven het hele weekend door open.  16% meer elektronische transacties Opvallend was de toename van het aantal elektronische betaaltransacties. Worldline noteerde op zaterdag ruim 7.5 miljoen transacties. Dat is maar liefst 16% meer dan op de vorige editie van Dag van de Klant. Zondag waren er dat 2.7 miljoen of een stijging 15% ten opzichte van de vorige editie van Sunday Shopday. Een samenwerking die duidelijk smaakt naar meer!

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.