- 06 juli 2017
- | Bron: Retail Professionals
PALM: nieuwe verpakking en investeringen
PALM: nieuwe verpakking en investeringen De gehele Palm-familie krijgt een nieuwe eigentijdse uitstraling Na de relaunch van Rodenbach en Brugge Tripel en de lancering van Cornet is voor PALM Belgian Craft Brewers de tijd rijp om ook het merk Palm te actualiseren, tevens maakt ze haar plannen bekend om 20 mio euro in het productieapparaat van Brouwerij Palm in Steenhuffel te investeren. Palm krijgt een nieuwe verpakking Palm kreeg vanaf begin juli een nieuwe verpakking. De gehele Palm-familie ( Palm, Palm Hop Select, Palm Royale, Palm n.a en Dobbel Palm) krijgt een nieuwe eigentijdse uitstraling, kenmerkend zijn de strakheid en de vereenvoudiging zonder de iconische Palm-elementen te verliezen: het Palm-paard dat verwijst naar de origine en de roots van Palm en de lauwerkrans met palmtakken keert terug, ooit prijkten deze in de jaren … ook op het etiket. En last but not least komt ook de kleurencombinatie groen/rood terug. De nieuwe verpakking heeft tot doel te ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.