naar top
Menu
Logo Print

Momad 2019

Rebranding en uitbreiding
magazine

De Spaanse mode- en schoenenbeurs Momad ondergaat in 2019 een rebranding. Voorheen fungeerde het merk Momad als paraplu voor de vakbeurzen Momad Metropolis (mode) en Momad Shoes (schoenen). Die concepten komen te vervallen. De modebeurs gaat verder als Momad en breidt uit. Naast fashionlabels zijn er op de aankomende editie (8 t/m 10 februari in hal 2,12 en 14 van Feria de Madrid) ook schoenen- en accessoiremerken te vinden. Op 8 en 9 februari is de tentoonstelling geopend van 9:30 tot 19:00 uur en op 10 februari van 9:30 tot 16:00 uur. Het evenement vindt gelijktijdig plaats met de beurzen Bisutex (sieraden en accessoires), MadridJoya (sieraden en horloges) en Intergift (cadeaus en decoratie). Bezoekers hebben toegang tot alle evenementen.

Momad Shoes wordt vervangen door ShoesRoom by Momad, dat van 1 t/m 3 maart gehouden wordt op de nieuwe locatie La Nave in Madrid. De beurs werkt met een showroom-concept en vaste modulaire standopbouw. De volgende editie van de tentoonstelling heeft een nieuw programma. Parallelle activiteiten zoals de MOMAD Catwalk, het MOMAD Forum en de Speaker's Corner zullen opnieuw worden georganiseerd om professionals te helpen bij het vinden van nuttige hulpmiddelen en middelen om de nieuwe uitdagingen aan te gaan als de markt daarom vraagt. Het omvat ook het Summer Terrace, een rustplaats met muziek en gastronomie.

CM_BEURSDEELNAME

CM_BEURSDEELNAME

+3250240404
+3250240445