Digitale content lokt meer shoppers  

Digitale content lokt meer shoppers

Digitale content lokt meer shoppers verrassende studie DOBIT Contentmarketing is hot voor retailers. Digitale schermen in de etalage kunnen een aantrekkelijk visitekaartje zijn voor de winkel, op voorwaarde dat deze juist wordt weergegeven. Maar hoe zet je als omnichannelretailer ook je content multichannel in? Dat is het expertiseterrein van DOBIT, specialist in digitale winkelcommunicatie. Recent werkte het bedrijf mee aan een onderzoek van het Store Innovation Lab van de Hogeschool Amsterdam. De insteek: hoe geef je content op digitale schermen in de etalage het beste weer om meer bezoekers de winkel in te krijgen? Dat gingen de onderzoekers na met test bij een boekhandel in Amsterdam. Ze keken naar de impact van de hoeveelheid content: geef je uitgebreide of liever beknopte informatie op het scherm? Ze gingen na of bewegende content beter scoorde dan statische. En ze varieerden ook de animatiesnelheid van de content: snel of beter langzaam?  Resultaten De uitkomsten ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.