naar top
Menu
Logo Print

Nieuwe formats C.A.S.T

meer focus op specifieke segmenten
magazine

C.A.S.T gooit zijn beursprogramma om. Dat komt naar aanleiding van enkele reacties van exposanten en winkeliers. Zij wensen meer focus op specifieke segmenten zoals sport, kids, fashion en comfort.

Door meer spreiding in het seizoen te brengen in plaats van 2 beursmomenten, wil C.A.S.T. meer activatie op vaste inkoopdagen creëren. Door de kosten voor gastdeelname scherper en aantrekkelijker te maken, wordt er ingezet op meer aanwezigheid van voormalige exposanten en nieuwe toetreders op de markt. "In het huidige marktklimaat is het van belang om mee te bewegen en in te zetten op een groot aanbod in specifieke segmenten", aldus Marijn Verschure van C.A.S.T.

Naast de gastexposanten wordt er tijdens de segmentatiedagen ook een duidelijke focus gelegd op het vaste aanbod, met zijn 160 showrooms en 600 vertegenwoordigde merken.

C.A.S.T.

C.A.S.T.

+31306037233
+31306035607